23. juli 2010

På bobiltur i ville vakre Lofoten og Vesterålen - dag én

Foto: Bjørn og eg
Kamera: Canon Ixus 80iS og Canon Eos 400D

Ferie i bobil i Lofoten og Vesterålen anbefales på det sterkeste. Vakkert, vilt og dramatisk. Mye vær og vind kan lett hende, men det passer i grunn bra. Er en keen på surfing så ta turen til Unstad. Der kan en leie utstyr også. En skjønner en er på campingtur når en har på seg samme klær mer enn en dag og tørrshamposprayen anvendes flittig. I <3 camping, spesielt når det inkluderer en bobil på noen av Norges vakreste steder. Flere bilder kommer senere.

1 kommentar:

  1. Hei, FOR en fin blogg.. hit vil jeg tilbake.. Så jeg legger meg til som følger=) OG ja jeg er enig-- Bobil i lofoten kan anbefales.. hadde en liten uke der med kjæresten i sommer.. HERLIG!

    Ha en fin dag=)

    SvarSlett