4. mars 2008

Noen dager føler en at en trenger nye impulser, something else...

Grublet mye da jeg satt ukonsentrert på forelesning, på hva jeg ville gjøre i dag. Følelsen av å ville ha noe nytt, møte noen nye mennesker, se ett nytt sted, oppleve noe annerledes eller gjøre noe en ikke pleier. Den følelsen får en ..i alle fall jeg, noen ganger. Det endte med at at jeg spiste Chicken Satay alla Georgia sammen med Barbra hjemme hos henne, kjøpte med to plater Melkesjokolade Non Stop, grabbet med meg et Plan B, tok trikken til Bogstadveien, tuslet innom noen butikker, men ble ikke fristet og gikk hjemmover med herlig musikk i ørene, så på den mørke blå himmelen og de fine bygningen, gikk på Rema for å finne treklyper, men endte opp med maskeringsteip. Hva jeg får ut av det...vet ikke. Nå gjør jeg kål på sjokoladen og henger opp inspirerende bilder og utklipp på inspirasjonsveggen min og hører på den fantastiske platen Shadows Evolve av Morning After Girls. Elsker sangen Chasing Us Under. Det må bli dagens låt.

1 kommentar:

  1. ohhh hhhhh memories....i love those pictures of tarwin...we were so bored there though, but we were the only one's on the beach and it was so peaceful <3 i miss our little trips alot....<3 <3 <3 your aussie sister

    SvarSlett