12. mai 2008

Up All Night

Jeg satt og så gjennom cd'ene mine for å se om det var noe jeg ikke hadde hørt på, på en stund. Da fant jeg en bortgjemt uåpnet skatt, The Waifs med albumet "Up All Night". Jeg kjøpte to cd'er av denne finfine australske, folk rock, trioen, da jeg var down under. Jeg åpnet den doble live cd'ene ganske raskt, men tenkte jeg ville spare den andre til jeg engang trengte litt ny uoppdaget The Waifs. Så nå sitter jeg og nyter en nyfunnet av en gammel venn, i slutten av det som har vært en fin pinsehelg, med fine dager med sol, jobbing, venner, parkliv, barnepass av mine skjønne kusine,Astrid, litt lesing, herlig middag på Tullin's Café med Ida, Marianne og Barbra, shinings på rommet, tur til Aker Brygge og besøk av den flotte nye Operaen og te og cookie-spising på taket med Barbra, mens vi blåste såpebobler. Jeg vil ikke at denne helgen skal være over, jeg har mest lyst til å være oppe hele natten.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar