20. mai 2009

Flytte

Bilder av andres hjem er inspirerende. Jeg vil gjerne ha dette i mitt...
Bilde av fugl med kvinneansikt.
Visdomsord og livsmotto på veggene.
Uro, ugleputetrekk og transparente kjoler som gardiner.
Bilder på dørkarmen og morgenkåpe bak døren.
Smykker på kroker. Fint som pynt.
Masse ting og tang i vinduet, som gardiner.
Trær utenfor vinduet.
Polaroidbilder på veggen eller skapdører.
Samling av postkort, bilder og andre minner på en tavle eller vegg.
Platecovere, brødrister og blender på kjøkkenet.
Møbler med krakelert maling og fine bøker fulle av inspirasjon.
Hylle med bøker og andre skatter.
Bilder og plakater i ulike rammer og remser med flagg av restestoff.
Slitt og gammel skinnsofa, en gammel lenestol, flatskjerm, ulike puter og masker hengende på bilder.
I dag har jeg fått og skrevet under på leiekontrakt. Jeg flytter 7 juli. Hurra! Jeg gleder meg. Mest av alt gleder jeg meg til å møblere og innrede.
Foto: The Selby

5 kommentarer:

  1. Jeg har lyst på en sånn kroppsskulptur. Hvor får man tak i det, mon tro?
    Driver og samler rammer så jeg kan lage en sånn vegg med bilder. Hadde en fin på utstillingen vår, den skulle du sett. Hehe.

    SvarSlett
  2. Det blir bra å få Live som nabo.
    Skal vi begynne å jogge sammen eller? Hahahahaha!!! Nei, jeg mener det faktisk seriøst.

    SvarSlett
  3. Det ligger en sånn sykehusutstyrs butikk rett nedenfor Tullins. Der har jeg sett en sånn i vinduet. Men tipper det koster rimelig mye. Du får nøye deg med den store ekle boka så lenge :-)

    Og når det gjelder flytting så klarer jeg nesten ikke tenke på annet. Gleder meg så, og ja, vi SKAL jogge. Rundt og rundt på Voldsløkka og nedover Akerselva og opp igjen. Evt først kjøre med buss eller annen transport ned, så løpe opp igjen :-) Yeah!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hvordan du kommer til å få d , blir spennende å se. ☺

    BJørn

    SvarSlett
  5. fint live! saknar dej!:) kommer till oslo snart. kanske kan hinna med en fika? cupcakees!
    spana in min blogg
    http://hellodoyouhearme.blogspot.com/


    kram&puss emma

    SvarSlett