25. november 2009

Juleferie!

I går hadde jeg min siste eksamen, og jeg har juleferie! Eller ja, mye jobbing på H&M blir det, men fri fra skole i all fall. Jeg merker jeg trenger det. Så langt i ferien har jeg fått vasket og ryddet på hybelen. Det kjennes godt etter forsømmelse av slikt huslig arbeid i en periode med dag inn og dag ut på lesesalen. Rett etter vask dro jeg til min kjære i Hønefoss. Hørte på musikk på bussen, mens landskapet fløt forbi. Det er lenge siden. Merker den turen både fikk senket skuldrene og stressnivået, men den satte også tanker i spinn. Hva skal jeg gjøre her i livet? Vet ikke. Sånt gjør vondt i magen. Men når jeg endelig kom frem til Bjørn kjentes alt bedre. I dag tok vi lokalbussen til byen, fikk familierabatt. Betalte kun 39 kr for to. Den bussen tar vi gjerne igjen. Kjøpte meg Villspor av Henning Mankell. Så langt veldig spennende, og jeg har bare kommet til side 40. Akkurat nå varmer jeg opp til Grizzly Bear konsert i kveld, mens jeg gjør siste forberedelser for reisen i morgen. For i morgen setter Barbra og jeg kursen til London. Ferie er herlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar