10. juli 2007

Rock & Rain

Jeg trodde ingenting kunne bli verre enn Roskilde 2004, men akk, der tok jeg feil. Roskilde 2007 var ett gjørme og vannhull uten like. Men det skal sies at vi så solen en del ganger. "Hvis du tuder over mudder er du en ludder", stod det skrevet på veggen i gjørme, ved Pavillion. Til tross for at bassenget vi hadde i forteltet på torsdags kveld steg faretruende fort, og teltduken under hodene våre kjentes ut som en vannseng og vi helst ville rømme fra hele festivalen. Så tenkte vi at vi i alle fall kunne sove over natten og se hvordan ståa var dagen etter. Det gjorde vi lurt i, ingenting kunne bli verre enn torsdagen. Jeg kommer nok til å se tilbake på Roskilde 2007 med blandede følelser, men akkurat nå, så skulle jeg ønske jeg kunne ha vært der ett par dager til. Fikk ikke vært på like mange konserter som jeg pleier, men jeg koste meg veldig på de jeg fikk sett, og nøt å høre enkelte på lang avstand ned til teltet, som feks Björk, som spilte da det stod på som verst.

Her er de jeg fikk sett;
  • Volbeat
  • Arcade Fire
  • The Killers
  • Camera Obscura
  • Mando Diao
  • Katatonia
  • New Young Pony Club
  • Beastie Boys
  • Klaxons
  • CSS
  • Qeens Of The Stone Age
  • Annuals
  • Anthony B
  • Peter Bjorn And John
  • The Brian Jonestown Massacre
  • Bigbang
  • Thomas Dybdahl
  • The Flaming Lips
  • Holly Golightly
  • Lonely,Dear
  • The Whitest Boy Alive
  • The Who
  • 120 Days
  • Red Hot Chili Peppers
  • The Lionheart Brothers
  • The Ark
  • Beirut
  • Wilco
  • The Broken Beats
  • Alpha Blondy
  • Arctic Monkeys
  • Muse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar