22. juli 2007

Ting jeg liker, som inspirerer og gleder meg.

Livet, vennene mine, foto, musikk, fotografier -spesielt svart-hvitt, Oslo, havet, dudes med bra stil, Roskilde-festival, gamle klokker, Kragerø, vindfulle dager, lage ting, folk, chai latte, smil, bølger, sjørøvere, kameraet mitt, DIY, magasiner, smarties-is, RingerikeFolkehøgskole, rare folk, stæsj, reise, høre på musikk når jeg går i Oslos gater, gamle bokser, svensk, snø, gress med reindråper på, eiffel-tårnet, konserter, Bigbang, øyner, lys, hibuscus, Australia, skinny-pants, t-skjorter med trykk, prismer, stjerner, mørkeblå, sjokolade, sommer, skrive dikt, høst, gi gaver, smil, Paris, 2, glade mennesker, Sverige, søndager, brev, Converse, strender, Sitte på kafé, se på mennesker, folk med bra stil, pirater, orange og rosa himmel, Kafé Sør, liljer, Amelié filmen, dikt, snø som knaker under skoene, drivved, Lorikits, skrin, hibuscus-te, lønneblader, stearinlys, bladsmykket mitt, havhester,legomann-smykket mitt, skåler med stett, boomblastersmykket mitt, kjoler, blåklokker, LP-plater, lage collage, sommerfugler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar